31 januari 2012

Godmorgon!
Fick sms av min lärare att hon är sjuk idag med, så idag fick vi vara lediga. Alla tar det nog åå så skönt jo det är skönt men mina rutiner är så fruktansvärt viktiga för mig så jag tycker det är skönt att vara hemma men samtidigt vad ska jag göra hela långa dagen själv? Gick ju upp 7 i morse för jag gick ju och la mig halv 10 igår för att jag var så trött så jag var ju jätte pig när jag vakna. Klockan är nu bara kvart över 9 har ju hela dagen framför mig! Ska no ta mig en promenad till min Mormor & Morfar och se hur det är med dom :), brukar vara där när jag är hemma för då är jag inte ensam.
Annars så känner jag mig väldigt utvilad och pig idag :) underbart.

Sen måste jag ju säga att det är undebart väder ute :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0