31 augusti 2012

Vilket skit väder det är ute idag så idag har jag städat rumet och gjort det fint :). Senare idag ska Jocke och jag hjälpa sikkan med hennes bil eller inte jag men Jocke :) jag kollar nog hellre på haha. Ikväll ska vi sova i min systers lägenhet och ha mys :).
Igår fick jag papper hem om att jag ska börja på kursen som jag har längtat efter sjukt länge nu, jag hoppas det kommer vara bra :). Den handlar om ADHD så det kommer nog bli super bra.
 
Jag förstår inte föräldrar som skiter i sina egna barn som tar sina tjejer före sina barn. Fyfan för dom som gör det sina barn ska fan gå före allt annat på jorden enligt mig!
 
 
Utan er ingen mig Moa Jessica Annika Joachim


JAG ÄLSKAR ER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0