11 februari 2013

Allt i livet har en mening men ibland undrar jag bara vad det betyder, är det meningen att det är på väg att rinna ut i sanden? Eller vad handlar det hela om? Jag orkar inte ens lägga ner tid att tänka på något alls känner mig bara så tom att jag inte vet åt vilket hål jag ska vända mig om. Vem jag ska prata med? Jag har ingen bästa vän som jag kan prata med om allt jag har ingen som jag kan prata med om allt längre. Kanske är det meningen att jag ska stå ensam? Jag klarar inte av att vara arg längre så fort jag börjar bli det vänder det till tårar, vart är jag på väg? Vad händer med mig? Till slut orkar man inte tänka eller någonting mera.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0