11 oktober 2012

Var på möte igår det gick vell bra eller hur man ska säga det? Kändes väldigt bra har ju en bra person som hjälper mig när det inte funkar på det stället jag arbetstränar så nu ska jag byta ställe känns jobbigt med enu en gång nya människor men jag fixar det jag vet det eller rätta sagt jag har bestämt mig för att jag ska klara det hära med. Jag som var så glad att det hära skulle bli bra men nej det var inte det, men nu ska det bli bra har jag bestämt!! Min ångest har inte kommit enu och det är helt otroligt skönt :) stolt över mig själv som klarat av allt nytt som vart och nu ska jag på enu ett nytt ställe.
Men jag fick beröm att jag är så upmärksam på att det inte stog rätt till och tog tag i det så det känns bra. Jag är ju så fruktansvärt less på att bara vara hemma om dagarna det finns ju inge roligt med att vara hemma vecka efter vecka det är skönt att vara ledig någon dag men inte varenda dag man lessnar på att sitta hemma och kolla in i vägen och bli dum i huvudet. Så nu måste det bli en förändring innan jag går upp i taket, känner mig lugn för en gångs skull men det är första gången på länge så tror det kommer bli något bra av det hära nu.

Imorgon massage gud så jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0