2012-01-19

Hej! Jag har så mycket i tankarna just nu känns som om jag ska ta död på mig själv med alla tankar, men fick papper hem igår om att jag ska till vuxen psykiatrin nu så på tisdag redan ska jag dit vart hur glad som helst :) har gått och väntat och väntat nu.
Skolan funkar bra förutom att jag är så iriterad på att jag inte får den hjäpen jag behöver där. Skönt att jag bara går dit tills i sommar sen börjar en annan del saker jag måste öva på men det kommer då.
Har idag ochså varit på min praktik plats för första gången :) känndes jätte bra hunddagis är det för dom som vill veta :) jag hoppas jag kommer klara av det hära och att det är bra men det känndes och känns jätte bra redan efter första besöket :). Jag är så stolt över mig själv att jag inte hade min mamma med mig som jag annars alltid har med mig på nya saker.
Livet känns bra men samtidigt kommer det små saker hela tiden som gör mig stressad,ledsen och sårad men det kommer det vara hela livet så jag måste börja lära mig det.


jag är den jag är och det kan ingen ändra på!


Kommentarer
jennifer gräll

du är den du är och du är bra som du är.

2012-01-22 @ 16:11:49
URL: http://jennifergrall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0