2012 - 02 - 21

Hej! Har inte kommit något kort på mig jag vet men det funkar inte att lägga in på datan tyvärr men ska fixa det på något vis iallafall. Annars så har jag lov nu och har ingenting jag ska göra faktist bara tare lungt låter tråkigt ja det är det med. Eller en sak ska jag göra och det kommer bli toppen det vet jag :) ska till min kontaktperson och sova där shit tänker jag har jätte svårt att sova borta men jag känner att jag behöver komma ifrån allt och bara tänka på mig själv faktiskt :) lite ega det är jag aldrig. Jag tar hand om alla runt om mig och struntar i mig själv men fredag till lördag är det endast mig själv jag ska tänka på :) kommer bli så toppen mysigt måste jag säga. Känner mig tryg med min kontaktperson kan släppa allt när jag är med henne det är så underbart :). Lördag när jag kommer hem då ska Jocke bort han ska på lagfest sen ska dom på krogen det är han värd :), för han ska ju operera sig snart så då blir det ju bara ligga ner för hans del i början säkert.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0