19 april 2012

Har ett super humör idag fasten jag bara sitter hemma och gör ingenting men det är vell bra det iallafall. Var i skolan i måndag sen har jag bara varit hemma för att min lärare inte kunnde ta mig helt sjukt men snart slutar jag :) skönt om man får säga så? På måndag har jag och Joachim varit tillsammans 3år helt sjukt va tiden går fort helt undebart. Sen tar ju Joachim studenten snart med, jag gör vell det ochså eller något jag vet inte vad?



Det har hänt en jätte tråkig sak Joachims farmor har gått bort :'( jag stöttar och hjälper till med det jag kan. <3


Idag ska jag och Joachim troligen åka till ikea och köpa lite saker :) ROLIGT jag vill verkligen ha en massa saker nu för tiden, men pengarna räcker inte riktigt till så får spara och spara nu.




Ha en trevlig dag alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0