2011 - 05 - 26

Hej! Tänkt börja igen med bloggen.
Har varit så förjävla mycket i mitt liv eller rätta sagt min familjs liv så jag satt lösenord på min blogg på grund av några anlednigar men jag börjar med att blogga igen känner att jag tycker om det :).
Jag ska berätta lite saker om allt.
Jag har sluta med min antidepprisiva medecin, jag känner mig jätte stolt över mig själv, men grejen är det att jag tror det är bakslag nu så jag känner mig nere deppig och bara lmänt ledsen, grinar till och från över ingenting igentligen. Jag hoppas det kommer gå bra iallafall att det vänder snart för det hära orkar jag inte med usch, vill må bra som jag gjorde.
Kärleken står kvar vi firade 2år den 23 april :) det går så fort, nästan för fort tycker jag ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0