25 juli 2011

Jag känner mig bara grymt ledsen och nere, har gjort det en mycket lång tid nu och jag känner att skolan behöver börja börja nu känner mig ensamen och jag hinner med att tänka alldeles för mycket nu när jag har så mycket tid själv. Jag undrar varför jag känner mig arg,ledsen,nere,deppig,iriterad nu på sistonde jag vill inte men det bara är så och då blir jag arg och ledsen på mig själv och allt blir bara enu värre då fanfanfanfan. Till och från hatar jag verkligen mig själv mest av allt på jorden känner mig så svag att jag vet inte vad varför gör jag det? VARFÖR?

Jag har börja tänka så otroligt mycket på vad jag ska jobba med när jag slutar skolan? Kommer jag klara av att jobba? efter allt som har hänt med mig och hur jag känner när jag bara gör praktik bara det lilla jag har gjort praktik har jag inte klara och hur fan ska jag klara av att skaffa mig ett jobb? Fan så jobbigt det är just nu i mitt huvud. Kommer jag nånsin att kunna flytta hemmifrån om jag inte ens kan skaffa mig ett jobb? FAN
Alla jag känner sommarjobbar men jag då? Hur jävla värdelös känner inte jag mig när jag inte ens klara av att sommarjobba? jo jag känner mig så otroligt jävla värdelös får inte en krona under sommaren, jag har en stor jävla klump i magen med tårar och ångest.
Känns liksom menigslöst allting just nu, känner bara att jag förstår folk som inte vill umgås med mig. Men samtidigt gör det mig enu mera ledsen för att folk inte vill umgås med mig för att jag har mina svåriheter, jag kan fan inte råför mina svåriheter! Jag kämpar och tränar så gott jag kan men det är inte alltid det är så himla lätt alltid. Jag önskar att jag klara av saker och ting. Men som sagt jag kan inte annat en att träna på alla mina svåriheter men vissa saker kommer aldrig att försvinna fan så ont det gör i mig.


jag önskar att jag hade någon som förstog mig.



Kommentarer
jennifer gräll

jag finns här carro, jag är bara ett samtal eller sms bort <3

2011-08-12 @ 12:57:48
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0