2011-07-06

Hej! Länge sen nu riktigt länge sen ju.
Mitt liv är inte på topp just nu, jag har en son himla otur nu för tiden jag tycker inte om det jag hoppas det försvinner snart verkligen! Min cykel har blivit stulen..........
Annars är livet ganska stabilt tycker jag. Det är ju lite saker fram och tillbaka men jag är stark och ger inte upp fast en jag skulle vilja det vissa stunder men ingenting blir bättre av det har jag ju kommit på. Jag är lycklig med dom jag har i mitt liv vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade alla undebara människor runt om mig faktist :).
Ihelgen åker mamma två kompis till henne och jag iväg :) hoppas på en mysig helg. Sen i veckan som kommer så ska vi åka till min mormor & morfar till deras stuga :) super mysigt.


jag tycker det är jobbigt med att jag inte kan sommar jobba . jag hatar mig för det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0