2011 - 08 - 01

Hej! Allt är tungt och tårarna kommer lite då och då men det kanske behövs? Vem vet inte jag iallafall jag hoppas att det kan vända någon gång är inte roligt alls :(.
Igår kom min pojkvän hem :) jag har sakna han otroligt mycket ovanligt mycket faktiskt men det är kanske för att jag inte mår riktigt bra.
Iallafall i natt åker mamma och jag till öland till hennes syster och man :) har varit där när jag var jätte lite så minns inte hur det ser hur men det sägs vara värdens mysigaste ställe så jag hoppas på det verkligen :). Så då blir det enu mera ifrån min pojkvän men det kan vara nytigt det med. Kommer sakna han otroligt mycket men då är det mysigt att komma hem när man sakna varandra :). Får pussa på han när han kommer hem från jobbet snart!
Kärlek till min undebara pojkvän, med han vid min sida klarar jag allt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0