3 september 2010 fredag

hejsan hej !
Sitter här och är och blev precis klar :) ska ju till stan idag tar 10 bussen. Trodde jag inte skulle bli klar men det vart jag jag är ju faktist rätt snabb :)! Igår gick jag en lång promkenad med hunden sen så klippte jag gräs mattan och sen var jag helt jäkla slut gick in och duscha och sen la jag mig i sängen och kolla på tv somna nästa på engång :) skönt! Sen i morse när jag vakna var jag jätte pig :) vakna halv 8 jag lovade mamma att jag skulle gå med hunden våran så jag gjorde det vast det var svin kallt ute vill jag lova usch hade vantar på mig fast endå frös jag!
Syrran och jag ska på bioa idag med :) premiären på nu vad den heter kommer inte på nu, jag lova henne att bjuda henne på mat med :) så snäll syster hon har ( ibland ;) ) haha. Jocke och Jimmie skulle kolla på fotboll nördna själva liksom ;) haha!

Nej nu har jag inget mera roligt att komma med, skriver när jag kommer hem från stan då har jag nog en massa roliga saker att berätta :) haha !

Jag är på bra humör idag :) TOPPEN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0