29 september 2010 onsdag

Hejsanhej!
morse när jag vakna hade jag fått en dunder förkyldning så det var den som låg och lura på mig skönt att man inte har något att göra idag så man kan vila lite det behöver jag idag känner jag. Imorgon blir det skola en timme med Fia och ha engelska sen ska jag nog gå ner på stan och fixa mina pengar som jag fått när jag jobba åt mamma :). Har en huvud värk som kalas förkylnig-huvusvärk. Just fan kanske ska till attensen idag med :D var ett tag sen vi var där vill jag lova börjar sakna det som satan om jag får säga så :) kommer bli super bra om vi åker dit idag då :) om mamma orkar hon kände sig ochså lite visen så får de vad dagen har att bjuda på.


prata med en gamal kompis idag och hon ska få barn ett stort GRATTIS TILL SANDRA !!!!


Kommentarer
Jessica

hej kan inte du hjälpa mig om tips på bra mascaror?

http://adorablebitch.blogg.se/

2010-09-29 @ 18:24:06
URL: http://adorablebitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0