20 september 2010 måndag

Hejsanhej!
har varit i skolan idag hade verkligen ingen lust när jag vakna i morse men tvinga mig upp och jag kom iväg tur. Det har gått bra men har haft en son jävla yrsel allt bara snura i huvudet men det gick över efter en stund när jag hade druckigt saft. Jag ska gå i skolan måndag - tisdag och torsdag en timme på torsdagar :) kommer ha engelska då det känns jätte skönt att dom verkligen hjälper mig i mina ögon är skolan bara en SKIT bra skola :). Min lärare är så otroligt undebara :) dom förstår mig så bra aldrig en lärare som har det men dom gör verkligen det :).

I helgen har jag inte gjort så mycket i fredags sov Moa hos oss och va hos oss till klockan 8 på kvällen dagen efter, sen kom min älskade vän Jennifer och Joel :) vi bakade muffins och pratade och hade det mysigt och roligt, sen åkte vi upp till affären för Joel skulle träffa en kompis :P så vart vi kvar där. Sen söndag gjorde jag ingenting verkligen!


nu äre mycket tankar i mitt huvud om flytt. känns bra men så j*vla jobbigt men det som är bäst känner jag att jag kommer klara det hära men det kommer att vara så otroligt jobbigt i början. Jag vill packa ner allt och flytta hatar att gå och vänta.

flytta flytta flytta flytta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0