1 september 2010 onsdag

Var som sagt ledig idag eller ska ha praktik men har inte börja med den en vet inte när jag ska börja med den får se. Jocke är ledig eller han har hem uppgifter att göra varanan onsdag :) så det är ju bra det att han är hemma med mig då :D. Sen idag när jocke kom hem hade han med sig Jimmie vi har spela tv-spel och äta chips och bara haft det roligt :), Jag behövde det idag har varit arg/iriterad idag men det har gått över nu dom har gjort mig på bra humör :).
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra? På fredag ska jag till stan och ficka lite saker får se om jag går på stan en stund eller om jag åker hem efter jag gjort det jag ska göra. Eller om jag går ner till mammas jobb och hjälper till lite där får se vilket humör jag är på då.

jag vill flytta så man har det gjort, orkar inte gå och vänta längre det börja gå på mina krafter mer och mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0