19 oktober 2010 tisdag

Hejsanhej!
Igår var det ju min dag som sagt syster, moa, jocke, mamma och jag var i väg och åt mat :) mysigt tycker jag tack för en fin födelsedag :). I lördags fira släkten mig ju jätte trevligt och mysigt.
Var i skolan igår men inte idag känner att min krop är helt jävla död har fortfarande inte gått upp ur sängen. Men det är inte ofta jag ligger i sängen en hel dag men ibland blir det så när jag inte tar hand om mig själv så nu får det vara skärpning från min sida !!!! Sen är det ju värsta skit vädret igår med :( men det gör inte mig något känner mig inte nere eller något det är bara min krop som känner sig död, men det får den vara ibland ju.

Joachim du är min pojkvän och min bästa vän och jag älskar dig så otroligt mycket, du och jag föralltid <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0