15 oktober 2010 fredag

Hejsanhej!
Var som sagt med Sara idag :) det var hur trevligt och roligt som helst, så det ska vi fort setta göra :). Kommer bli så himla bra föra mig.
Idag är jag inte på någe bra humör eller jag var det i morse men sen har det bara gått ut för och just nu känner jag att jag skulle kunna döda någon nästan nej inte så farligt men jag känner bara för att skit på allt. Tror det är för att det vart en lång dag på stan med Sara med bara nya grejer så jag var så jäklans nervös och det tog på mina krafter som bara den. Sen i morgon ska vi ju faktist fira mig vilket jag igentligen inte känner för men det kommer bli trevligt det vet jag. Men det är för att jag känner mig helt slut därför känner jag så nu.

snart kommer det bli flytt ochså, det kommer bli på hörst lovet vi flyttar känns skönt vill jag lova :) men endå lite jobbigt !!
( tur jag hara sara som jag kan komma ifrån och vara med om det bli för mycket, då kan vi hitta på någe kul :) )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0