3 maj 2010 måndag

Ska in till stan med 10 bussen först till psykologen sen äta lunch med syster sen klippa och färga håret :) inte en annig om hur jag vill ha det så anna får bestäma ;) haha. Sen när jag kommer hem ska jag vell antagligen träffa Hanna som kom hem i natt :D helt undebart skönt att ha henne hemma igen !! Min älskade är det ju (a).
Så en hel dag med saker att göra :) känns skönt en att sitta hemma och ha tråkigt hela dagen :).
Vakna i morse och kännde nej idag orkar jag ingenting ligger här hela dagen skiter i allt, men nej fan tänkte jag sen så tog medecinen så den gjorde mig lite pigare med :) undebart skönt att ha hjälp med livet.

hoppas på undebart väder idag :)


just fan glömde säga att jag fått färg till skrivaren nu, så det kommer bli en massa scraping gjort nu med :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0