4 juli 2010 söndag

Har hänt jätte mycket sen jag skrev sist i bloggen och bara bra saker ochså :) enu roligare och läsa då.
Jocke har köpt en data och tv-spel. Jag har kommit närmare en vän och det är otoligt roligt måste jag säga :) vi har roligt i hop. Mina medeciner funkar dunder bra :) var till min psykolog kommer inte ihåg mamma och jag var där då som ett avslut nu för sommaren hon skulle ha semester men det känndes skönt :). Jag får tänka om jag verkligen behöver gå och prata där eller om det räker med kontakt person det får jag öva på under sommaren nu och tänka på. Jag har blivit brun med :) solen är härlig men det har varit jobbigt med värme jag dricker för dåligt men annars är mitt liv helt undebart måste jag säga :). Juste kan ju inte glöma att jag har ny mobil jocke betala men får tillbaka pengar av mig sen, min pojkvän är helt undebar jag älskar han av hela mitt hjärta och mer endå!
Har ochså lacka om min moppe eller min kusin gjorde det :) jag har så undebar släkt :). Min pojkvän och jag plocka ner allt och Wille lacka sen plocka vi i hop den igen, kommer kort i morgon på den :) har inga kort nu.




ska försöka skriva om min vardag varenda dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0