29 januari 2010 fredag

Var i skolan igår och idag fick vi ledigt :) skönt faktist.

Det var skönt att få reda på men endå så gjorde det så ont i mig. Jag förstår inte hur man kan tänka den tanken? Eller gör man det bara? Eller hur fan står det till i huvudet??????? Jag skulle vilja veta hur fan man tänker jag kommer aldrig att släppa den tanken. Jag vart arg men endå vart jag bara enu mera ledsen :( du hade kunna levt en idag ju! FAAAAAAAAN!!!! Jag blir så arg och ledsen.
Idag har jag bara stängt av min hjärna har städa och håller på och tvättar nu duscha och gjort fint och nu känner jag mig fin med. Jag försöker göra det bästa av allt! Men det är svårt när man får reda på en son jävla skit sak.



I morgon ska jag ta min medecin igen skulle kunna skita i det :) när jag är hemma tycker jag att jag funkar bättre utan den, men när jag är i skolan eller gör något så behöver jag den. Det är lite jobbigt en, men det fixar sig nog det får vi hoppas på!
Idag ska mamma, jocke och jag äta god midag har jag bestämt men vad vet jag inte en är sugen på hemma gjord pizza :). Sen bara mysa i soffan med godis och chips :), i morgon blir det kanske stocholm får se hur det blir :) det blir inget med att knäppa kort iallafall det vart för dyrt. Åker jag dit så ska jag försöka ta med kameran och knäppa lite fina kort! Har lite kort på min kamera nu som kommer upp på bloggen idag eller i morgon.

alla änglar där uppe jag saknar er så otroligt mycket, hoppas ni tar hand om er. En vacker dag kommer jag ochså upp till er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0