15 december 2010

Hej! Min syster har smitta mig nu, jag har så jävla ont i halsen i mellan åt kan jag inte svälja ens usch :( hoppas det kommer gå över så snart som möjligt.
Så idag har jag inte tagit någon concerta för det är så svårt att svälja plus att jag hade en sona jävla hjärtklippningar igår men idag har jag inte det alls super skönt säger jag bara :).
Jag prata med min psykolog förra veckan jag går ju inte där längre men iallafall så berätta jag att jag åker gröna bussar nu :) och då fråga hon mig om jag ville ha 3 stjärnor av henne då sa jag ja och skratta ;) idag när jag kolla posten så hade hon skicka det ;) haha hon är verkligen bäst :) helt underbar människa verkligen :)
kan lägga upp kort på pappret sen som hon skicka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0