12 december 2010

Idag är det en son dag jag känner att jag vill göra jätte mycket saker men inte har någon ork alls, det är jobbigt riktigt jobbigt. Imorgon är det skola hoppas jag är pigg och orkar gå till skolan då, går ju bara 2dagar i veckan. Men endå så kan det vara riktigt jobbigt vissa dagar för mig, har ju en idag sona dagar jag känner mig dålig och orkeslös sona dagar har jag inte många men dom finns ju kvar, jag undrar om dom alltid kommer att finnas kvar? Sen så tror jag och min mamma att jag har PMDD det är något som vi inte vet så mycket om men det vi vet är att det är starkare en PMS och dom som har det orkar inte gå upp ur sängen dagen innan man ska ha mens. Sen att man har dödstankar,bara grinar, vaken på nätterna det står inte så jätte mycket men är det någon som har någe tips på någon sida eller någon som har det eller bara vet något om det skriv gärna till mig då.
jag hatar det hära med att jag har så fruktansvärt svårt att söka jobb, jag vill verkligen ha ett jobb men det känns som om det aldrig kommer att ske i min värd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0