11 december 2010

Hej! Igår hade jag jätte svårt att äta jag hoppas att det kommer försvinna så fort som möjligt. Sen igår kväll så gick det bra att äta när min medecin hade gått ur så nu håller jag tummarna på att det försvinner vill inte gå ner mera i vikt.
Tänkte börja berätta lite om min varda nu.
Min syster och hennes dotter har sovit hos oss i natt :) mysigt dom är kvar en, min syster har blivit sjuk så dom blir nog kvar en natt till. Mamma och jag ska snart åka till gränby och kolla lite :), Min pojkvän spelar lucia kupen i fotboll så han vart hämtad halv 5 i morse, kom hem halv 10 på dan. Sen ikväll ska dom spela igen för dom gick vidare :) då ska jag nog kolla på dom :) hoppas att jag får någon med mig så tråkigt att kolla själv ju.

Idag känner jag mig ganska okej, lite små trött bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0