8 augusti 2010 söndag

Idag fyller min vän Jennifer år :) ett stort grattis på 17års dagen :) vi fira henne igår det var super trevligt och roligt :).
Imorgon börjar jag jobba hos mamma, får se hur länge det blir :) kommer nog bli bra.
Idag har jag varit på fyrishov med syster och hennes barn Moa det var trevligt och mysigt. Sen idag ska jag bara tare lungt :) är värd det om jag ska jobba i em vecka om inte mera endå :O ;). Får se om jag träffar min vän jennifer idag :) tänkte jag skulle ringa henne snart :). Sommaren har varit bra tycker jag faktist :) tråkigt att vi inte gjort så mycket. Men nästa måndag ser det ut som om det blir grönalund med Jennifer och Joel :D JIPPPIE kommer bli dunder om vi någon gång kommer i väg ;) hihi.
Just nu är jag ensam hemma :) skönt faktist är aldrig själv nu för tiden alltid någon hemma men ibland äre skönt att vara själv. Snart äre vissnig på vårat hus * snyft * får se när det blir flytt för oss då usch känns hemskt. Trivs så himla bra här i huset men det kommer nog bli bra allting :).
Moa har börja på dagis :O shit vad jag inte tycker om det hon är liten för mig men hon blir ju stor hon med fast man inte vill det.
Var ju på gräsö det var väldigt trevligt och mysigt :) älskar att vara ute sådär i skogen eller hur man ska säga.

Jag mår faktist bra nu :) pirrig in för skolan bara men det får man vara. Annars tycker jag att allt är så bra i mitt liv! Är så lycklig med alla undebara människor runt om mig <3

Min älskade Joachim är så otroligt undebart, jag älskar han så otroligt mycket! Han är undebart. Aldrig utan han verkligen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0