19 augusti 2010 torsdag

Helt tappat dagarna nu heregud. Har jobba med mamma och sen ringde hon mig i går och fråga om jag kunnde komma in för en som jobbar där har sagt upp sig så jag åkte in dit eller tomas skjusa mig :) snäll som han är. Sen på kvällen så kolla mamma och jag på jocke som skulle ha spela med han fick inte det ;) hihi men dom van :D grattis dom va ochså med i un;t i dag.
Syrran ringde och väckte mig i morse sen så kom hon hit efter att hon lämna Moa på dagis så ficka vi Moas perm hon ska ha på dagis :) vart jätte fin :). På söndag och måndag är det visnig i vårt hus.
Är ochså barn vakt åt Moa måndag tisdag :) ska bli roligt faktist blir att vara hemma hos syrran och tomas för att det är visning här. Just nu är Jocke på match idag igen hoppas det går bra för dom bara, jag har varit ute med mamma och fickasa till på tomten så det ser fint :) och det ser jätte fint ut nu.

man ska tavara på dom vänner man har
och sin familj med!
För att i min familj tar inte visa vara på det och det är inte synd om mig men om dom som skiter i mig och dom andra. Men just nu struntar jag i det för jag accepterar dom som dom är men dom är inte min familj dom är ingenting för mig :) jag är glad att jag kommit över dom som betet sig som skit och inte hjälpt mig och min syster när vi behövt deras hjälp och har man bett om hjälp så har dom bara strunta i en och till slut ledsna jag och nu skiter jag i er. Synd om er som inte får vara med mig och mitt liv och ha roligt :)!
Jag tänker inte ta eran skit för jag vill leva ett bra och lyckligt liv med Joachim och mina andra nära och kära.
Nog med det dära var bara tvungen att få ur mig lite!

Livet är undebart !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0