26 april 2010 måndag

I fredags var det ett år sen jag och Joachim vart tillsammans :) undebart härligt.

Har ochså haft en ångestattack fyfan, men det har blivit mycket bättre :), var till min psuykolöog 2 gånger förra veckan men det känndes skönt att få prata med en som fattar hur jag känner och menar. Ska dit i morgon igen känns skönt!
Har varit en bra helg annars tycker jag, har varit på fyrishov, haft folk runt om mig hela helgen tror det behövdes mycket :) och folk som jag själv tycker om :) undebart mysigt, plus att det varit så fint väder och är det nu med :D så ska snart ut och gå med Casper. Sen vid kvart i 11 ska jag på massage hos min faster hur undebart som hälst att ha en i sälkten som kan hjälpa till med allt med mig :) :). Hoppas min krop kommer må mycket bättre efter det, är så fruktansvärt spänd i kropen, plus att det vart enu mera nu med allt som hänt.
Men jag ger inte upp jag kämpar på !!! Fyris ser inte ut att gå så bra för mig verkar som om det är för stort steg. Nej nu ska jag inte sitta här, ska ut och gå och det tycker jag ni som läser min blogg med ska göra ;)

MammaJoachimJessicaTomasMoa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0