20 april 2010 tisdag

Va hos psykologen igår :) jag skulle vilja ge henne allt i värden värdens bästa psykolog i mina ögon !!!!!
Iallafall idag har jag inget inbokat kan var bra men samtidigt inte, men i morgon ska jag på möte om kontakt person själv pirrigt som bara fan!! Men det kommer gå dunder bra :D. Sen torsdag , fredag skola :) kul att träffa mina kära emmor :) båda jag går med heter Emma ;), dom gör mig glad dom ger mig lycka fast jag inte är bästa kompis med dom men vi kan prata om allt :) undebara tjejer. Kommer kännas konstigt att inte träffa dom sen när dom börjar på ny skola :( tråkigt tycker jag, för dom är så snälla :). Hoppas vi kan hålla kontakten fast dom byter skola och ena emma flyttar :/ hoppas hon får det bra iallafall :).

Igår var jag så iriterad att jag inte vet vad, men det släppte efter att jag fick prata av mig, jag kommer nog aldrig att sluta gå och prata med min psykolog fyfan vad jag är glad att jag fick just den psyklologen jag har nu!!! Det går inte att beskriva med ord hur jävla bra hon förstår mig och kan hjälpa mig så bra, det är just hon som gör allt lättare för mig, idag är jag verkligen lyckligt glad :). Brukar inte vara såhära glad men det kanske tyder på att jag måste gå och prata varenda vecka? Får se hur det blir med den saken.

Jag och en kompis satt ju och prata i söndags kväll om hur vi var förr, shit vad jag hatar mig när jag tänker tillbaka hur jag var. Jag borde vara så jävla tacksam för att jag har min mamma och min syster och det är jag med fyfan så lycklig jag är med dom. Att dom hjälpte mig igenom allt så jävla glad att dom orkade hjälpa mig dom är värda mer en allt!

Så rädd jag var när jag kom hem och såg att din bil var borta, fan vad jag bara ville veta var du var. Fan vad rädd jag var!!! När Putte ringer mig och säger att jag måste gå ut och hämta jessica hon var helt förstörd sen sa putte att det var tomas som hade krocka. Jag och örjan slänger oss i bilen och åker dit och kollar och pratar med polisen vi fick inte reda på så mycket dom viste ju inget. Åkte hem sen Pontus åkte med oss, vi var bara så rädda. Sov ingetnting den natten sen nästa dag åkte vi upp till sjukhuset tror jag det var. Jag sa; vart är tomas då? mamma sa; där : jag nej det är inte tomas. Jag våga inte röra dig när du låg där för jag hade ställt in mig på att det inte var du, jag ville verkligen inte att det skulle vara du! Sen börja jag bara grina så jävla mycket viste inte vart jag skulle ta vägen trode du var död då fyfan. Jag gick ut rätt så snabbt igen fick panik av att se dig ligga där med slangar och grejer. Man  bara hoppades på att du skulle klara dig och för min systers skull ni skulle ju ha barn och allt. Aldrig varit så orolig och rädd över en människa, då insåg jag att du verkligen betyde mycket för mig. Jag tänkte tillbaka på när jag prata med dig när jag var ledsen du förstog mig, jag var med dig när jessica var i fillipinerna. Du hade ju nästan precis fåt körkort med. Fan vad jag är glad att du lever idag! Så jävla rädd om mina nära och kära verkligen! Man ska ta hand om dom man tycker om verkligen!

Annika
Jessica
Tomas
Joachim
Moa !! Fan vad jag älskar er!
Ni ska aldrig tveka på mig, alltid ska jag ställa upp för er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0