10 april 2010 lördag

Skit väder idag solen kom fram nu :), det blir till att sitta inne idag ser det ut som på vädret tråkigt tycker jag! Finns inte så mycket att göra inne har ju varit inne hella vintern så man har ju gjort allt som går ;) haha. Vi vill ha värme och sol, sakta men säkert kommer det man får inte vara allt för negativ!
Älsklingen min ligger och sover en ;) han kan verkligen sova hur länge som helst förstår han inte alls :P.
Igår så var Sikkan här sen kom kotten med :) det var väldigt trevligt måste jag säga :) träffa lite folk. Men jag somna till en tråkig film Jocke och Sikkan hyrde haha. Sen så åkte dom ut med moppen vid 12 tror jag klockan var :P jag sov ja. Sen kom jocke hem och sa att jag skulle gå och lägga mig i sängen fast jag var helt borta ;) haha trode jag var i sängen redan. Sen somna jag på engång i sängen med ;) haha!


Jag måste bara säga att jag är så glad att jag fått all hjälp jag fått, trode aldrig att liver skulle bli bra men mitt liv är helt undebart nu :). En som ska ha ett stort tack är min psykolog verkligen !!!!

Just har fått papper om kontaktperson nu med :) så på onsdag ska mamma och jag på möte :D UNDEBART! Allt börjar bara gå framot nu för mig :), jag känner mig starkare och jag vet att jag är starkare :) tack vare alla människor som alltid finns. Plus min undebara skola jag går på nu :) har en favo lärare där det är Viola. Känns som om jag aldrig vill sluta där kommer få en tår i öga när jag slutar där. Sen har jag en till favo det är Fia men hon är mamma ledig :( så tråkigt !! Ska få henne att komma på besök nu när skolan börjar igen :). Hoppas hon kommer tillbaka innan jag slutar.
Jag kanske ska börja på fyris det är därför jag är lite halv nervös. Men vi hoppas på det bästa alltid :)


Livet har otroligt mycket motgångar men det måste det vara för tänk om livet alltid skulle vara roligt hur skulle det se ut liksom? Usch va jobbigt. Men som sakt jag har haft mina grova motgångar och aldrig mer så mycket ska jag ha.

Jag har aldrig kännt att gud va härligt livet är :) jag ser framot och tänker hur jag och jocke ska ha det när vi flyttar hemmi från. hihi



Kommentarer
Linda

söta ni är tillsammans gillar header bilden :D

vad har du gjort idag?

2010-04-15 @ 18:07:07
URL: http://breccan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0