30 september 2009 onsdag

Jag hade jätte svårt att somna igår låg nära Jocke för att inte känna mig ensamen och det känndes bättre och han hade för den delen ochså svårrt att sova, han sov inte mycket i natt sa han i morse när vi vakna. Men han gick till skolan iallafall duktig han är :). Jag kännde mig mycket bättre idag, jag var rädd att jag skulle bli rädd att vara själv men det är jag inte nu det går bra! Jag fick nog bara en panik igår för att det vart som det vart, men jag kämpar på och vet att jag klarar det med min styrka för min styrka är stark men ibland blir den låg. Jag sitter i soffan nu med min hund brövid mig han och katten lekte igår och då gjorde Casper illa sig i öga och nu kan han nästan inte titta på ena öga usch :( hoppas det blir bättre för han, hoppas det inte blir doktorn bara det är tråkigt han är lite svullen men inte mycket alls han verkar inte lida av det, han ligger och sover nu nära mig.
Jag fyller år snart med :) 18 oktober, men ska fira mig den 17onde så ska vi bjuda på mat :) tycker det är lite mysigare :) söndagar är man så seg tycker jag så det blir bättre med lördag :). Känns som om det kommer bli en toppen dag då, nära och kära kommer <3 både kompisar och släkt och såklart min bästa pojkvän ahn bor ju hos mig.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min Mamma! jag älskar henne så mycket verkligen!
Samma med min pojkvän han är för undebar.
jag älskar dom som förstår mig och hjälper mig! <3
ta åt er ni vet vilka ni är är hoppas jag!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0