27 september 2009 söndag

Nu vare ett tag sen jag skrev men som jag skrev så tänker jag inte på att skriva varenda dag.
Igår vare dop för Moa :) det var trevligt. Tänker inte lägga upp så mycket kort.
Jag har färga Hannas hår med :) är vell för det mesta med henne :).

Jag förstår inte hur man kan göra som ni gör. Det gör till och med ont i mig när ni gör det! Ibland önskar jag att alla idioter inte borde få finnas. Och hur en pojkvän kan göra nej usch kan inte förstå det jag blir bara så jäkla arg! Jag hade så mycket ilska i mig igår kväll så jag hade kuna gjort vad som helst, och Hanna var ledsen! Men vi hade kul sen endå, tur att man kan muntra upp varandra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0