22 september 2009 tisdag

Idag äre en vanlig tråkig dag, lite tråkigt väder tycker jag. Men jag hittar säkert på något tok att göra ;) fundera på att mublera om IGEN ;) hahaha det ör alltid lika roligt tycker jag iallafall. Annars kanske jag ska vara barnvakt åt lilla söta Moa :) syrran ska till stan och göra ett ärende och då sa jag att jag kunde ta Moa om hon ville det men hon viste inte riktigt hur hon skulle göra men det får vi se :). Jocke är på väg till skolan nu han börja 10 i 12 idag :). Idag tog jag min medecin efter jag ätit det gick mycket bättre då :) hoppas det kommer gå bra och äta idag bara! Jag bara rassar ner i vikt och det vill inte jag men jag spyr ju nästan när jag äter vissa dagar :( ska ju till psykologen i morgon så får se då :) hoppas det går bra.

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Jag Caroline älskling min egna söta Joachim mest av allt :)
aldrig ska jag lämna han! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0