21 september 2009 måndag

haha fick en kommetnar att jag skrev för litte ;). Jag får vell försöka börja skriva igen då :P det är berjoder jag är galen i bloggen ju och ibland bara orkar jag inte.
Men i mit liv nu tycker jag att det är bra, eller jag blir iriterad på personer som sårar dom som står mig nära då blir jag själv ledsen och arg och vill bara skälla ut dom, men det går inte ju jag vet ju själv hur det är. Jag är ledeig hela den hära veckan ochså ;) haha. Går ju bara på torsdag och fredag men dom dagarna äre studiedagar så jag är ledig hela veckan :D haha. Jag börjar ju min prktik den 5 oktober så tills dess har jag bara skola torsdag - fredag annars inget. Ska till psykologen på onsdag måste nog ta ett sncka om min medecin jag kan inte se mat idag då får jag upstötnigar fyfan! Jag har ju gått ner i vikt som fan med. Jag tycker ju själv att jag blivit äckligt smal nu :( det är inte kul alls.

Jag älskar min Joachim mest <3



Kommentarer
Agnierszka

Kram på dej,ta kontakt med dom ang medicinen inte bra o kunna äta,kram

2009-09-21 @ 20:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0