11 september 2009 fredag

Jag blir så arg ibland FAN aså!!!!!!
Det har bara vart en hel sämst dag helt och hållet men så äre ibland med. Ska inte göra något i helgen tror jag, Jocke har match i morgon annars inget ska jag göra, så kanske jag ska ha Moa i morgon. Skolan funkar bra, men idag var första dagen som jag var trött och inte på humör men det gick det med men inte lika mycket vart gjort men så äre ibland med.
Jag är inte den bästa på att äta bra, nej verkligen inte. Måste bättre mig mycket mera nu. Igår åt jag en macka och bara godis, idag ingenting verkligen ingenting humöret är sämst för att jag inte ätit något jag vet. Men jag vet faktist inte själv varför jag inte ätit något? :s men ska snart äta hamburgare som mamma håller på med i köket nu, syster och tomas och moa kommer ochså och äter. Jocke är och spelar fotboll men sina kompisar jag orka inte följa med för det är ju som sakt inte min dag idag! Kanske hittar på något med Hanna och Pontus sen, får se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0