7 oktober 2009 onsdag

Idag var jag ledig för hon som jag har på praktik hon skulle bort så då sa hon att jag fick vara ledig så på måndag ska jag jobba lite längre i stället tror det var bra att jag fick vara ledig idag plus att det var 3dre dagen idag så det var ret nytt så jag var väldigt spänd ochså men jag trivs hilma bra redan :). Hoppas det kommer fort setta så :D
var hos psykologen igår och prata mamma var ochså med det gick bra lyssna inte så jätte mycket det orkade jag inte var så jäklans trött ju.

Jag är inte på någe bra humör idag alls, vet inte varför! Jag vill bara vara själv orkar inte med andra vet inte varför :s men ibland är jag så. Vill att det ska bli mörk och vill vara själv och bara tänka och mysa för mig själv. Men det funkar ju inte så när man bor i hus med andra liksom. Men man får försöka klara av det iallafall men det är så otroligt jobbigt. Vill att över vånigen ska bli klar då blir man lite för sig själv ju endå.
I morgon äre skola ochså :) skönt tycker om min skola jätte mycket faktist. Skönt att komma dit det är så mysigt och man bara är man tänker inte heller lika mycket där det är riktigt skönt.
Något jag tycker är dunder skönt på praktiken är att man får ju inte ha telifonen och det är så skönt tycker jag :D då äre ingen som kan skicka sms så jag svara på en gång det är undebart skönt för min del.


Jag är så otroligt fundersam nu för tiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0