17 oktober 2009 lördag

Sitter här riktigt fin kläd och vacker :) folket kommer vid halv 6 6 idag, då blir det roligt men jobbigt för mig!
Igår så fick jag reda på att jag har lite mera problem en vad dom trott jobbigt som fan, det är något mera som är fel, så jag måste göra en massa flera utrednigar nu grymt jobbigt tycker jag dårå men men, halva min hjräna funkar som den ska men inte den andra och dom vet inte vad som är fel så det måste kollas upp nu grymt jobbigt :(. Mamma och jag hade en liten deppa dag igår för det, jag är arg rädd ledsen på samma gång för att det ka vaa något :'( men såäre just nu jag är den jag är och kan inte göra något åt det faktist.


Imorgon fyller jag 16on år!
men vi firar mig idag i stället..

Joachim & Mamma aldrig utan er


Kommentarer
jennytuvesson

Okej, kul att du läser den :)

2009-10-19 @ 14:56:13
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
jennytuvesson

Kul att du läste allt jag skrivit om min högstadietid ! :) ja man minns verkligen jätte mycket. och det kommer jag nog alltid att göra :)

2009-10-20 @ 21:24:25
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0