15 oktober 2009 torsdag

Igår satt jag inte vid datan något nästan därför jag inte skrev något.
Jag vakna sen kläde jag på mig fort sprang till bussen åkte till psykologen, det gick jätte bra :) ska börja om på nytt och träna eller hur man ska säga könns skönt :) men jag blir arg på min krop som är som den är just nu, men det blir bra om kanske 100 år eller så?. Sen givk jag iallafall ner på stan för att rikard skulle hämta mig och skjusa hem mig men då hade Malin kusin lunch så då var vi kvar med henne och gick och kolla lite, sen när vi skulle åka hem skulle rikard in på 13on och bika tid så då vart vi där inne ett tag, sen kom vi hem :P år och fixa lite på över vånigen :). Sen åkte vi in till stan igen och hämta Malin ;) sen hem hit igen kolla på bonde söker fru :) sen åkte dom och jag gick och la mig i sängn och somna nästan på en gång ;) haha.
Var i skolan idag gick bra :) skönt att vara där. I morgon äre möte i skolan ochså hoppas det går bra!

Jag älskar min Joachim <3


Kommentarer
jennifer gräll

jag kan inte skriva till dig på bdb :/ därför jag inte svarat när du kommenterat nått :/ <3

2009-10-16 @ 12:24:46
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0