13 oktober 2009 tisdag

Sitter på mammas jobb just nu, ska på praktik vid 10 hade ju son panik igår när jag skulle åka med bussen så jag åkte med mamma idag i stället :). Jocke fick sova länge idag :O han börjar inte förns halv 11 idag. Sen idag vet jag inte vad jag ska göra inget speciellt vad jag vet, hem och bara tare lungt :) Kan ju inte glömma i morse kom mamma in och sa att det snöa :D jag trodde inte det var sant men när jag gick upp så såg jag att det var sant :D jag vill att det ska komma enu mer snö nu :D:D:D !!! Jag längtar faktist till skolan jag tycker det är helt undebart att vara där ju :) det är så lungt och skönt att vara där det är så undebart måste jag säga! Jag får den hjälp jag behöver och det är bara så skönt att dom förstår mig med allt :). Jag fyller år på söndag med :D men vi ska fira mig på lördag i stället :) jag tycker det är lite mera mysigt ju :). Jocke hade match på lördag med :) hoppas det går bra för dom och att dom vinner :):D.

Jag älskar min Joachim galet mycket! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0