8 november 2009 söndag

Jag har inget att skriva i min blogg för tillfelet allt finns i mitt huvud det kommer så smånig om att jag skriver mera i bloggen.
Livet är inte så roligt just nu allt bara rssar för mig det händer så mycket. Men det komme gå upp sen ibland äre bara dåligt i livet. Det är bra mellan mig och Jocke det är huvudsaken iallafall. Skolan är inte så bra men det är inget jag tänker skriva om här. Medecinen går bra jag äter bra så det är bra det med, så det finns lite små saker som är bra i livet endå om man tänker efter.
Falska människor kommer när man minst anar det man tror att det är äkta men det visar sig att det inte är det :( otroligt tråkit.

på onsag ska jag till läkaren om medecinerna
och torsdag utväklingsamtal


måndag - onsdag praktik
torsdag - fredag skola



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0