30 november 2009 måndag

Efter vi hade ätit middag idag så satt jag vid datan en stund sen kännde jag för att röra på mig så jag gick ut och gick. Tog med mig hunden min ( casper ) vi gick till kyrkogården och kollade lite det var mysigt och skönt, kollade på Margit och Martins grav var ju begravnig i fredags för Marting men jag orkade inte gå så jag gick dit nu ikväll och kolla det var jätte fint. Det var så otroligt härligt att gå med jag behövde verkligen de kännde jag röra på mig och få luft, om det inte regnar blir det en lång promenad på dan i morgon :) ska leta batterier så tar jag med kameran och knäpper lite vackra kort :).
Jag ligger just nu i sängen med datan och är trött fast jag inte gjort så mycket idag men promenaden tog mig på krafterna verkligen.

nu ska jag kolla vidare på internet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0