28 november 2009 lördag

Vart ska jag börja med allt? Jag var inte på begravnigen i går det gick inte jarg vart rädd och ledsen. I stället var jag hemma och hållde på med scrapbooking :) det är verkligen roligt, det som är jobbigt är att när jag tar fram det så måste jag ta undan det :(. Har inget eget rum jag kan ha allt i det är det som gör det jobbigt därför håller jag inte heller på med det så mycket. Skrev ut jätte mycket kort igår med så nu har jag ina flera att skriva ut på måste till stan och köpa mera. Nog om det

Jag börjar grina för det mesta just nu känner gråten i halsen hela tiden nästan, det är lite jobbigt. Känns som om jag inte har ork till något jag bara är hemma knappt orkar det känns det som. Jag tycker det ser förjävligt ut här hemma det gör att jag blir enu argare en vad jag är. Ledsnare med jag vill att övervånigen ska bli klar så det inte ska behöva vara trång och ha det trångt och bökigt så less på det nu. Igår kom det nåra tårar för jag tycker det är så jobbigt :(, jag känner bara varför ska just jag leva? Jag gör ingen nyta jag bara är endå, jag vet att det är fel men det kommer så ibland för mig.

Ska inte heller ha praktik måndag - onsdag det funkar inte vet inte varför? Men vis ka fixa det på något vis. Torsdag fredag ska jag iallafall gå i skolan.
Ska nu ochså få en kontak person det är något som jag tror kommer bli lättare för mig och dom som står mig nära. Jag kommer inte behöva ha någon i min familj med då har jag min kontakt person som ska hjälpa mig :). Hoppas det kommer gå rätt fort att fixa skulle behöva det rätt fort känns det som.

Min psykolog och jag försöker jobba på allt men det går ju inte när det alltid blir värre faktist. Vi får se vad som händer med allt. Ska till psykologen på torsdag igen!

Jag har ochså gått upp lite i vikt :D dunder skönt känns det, jag försöker gå och små äta på något hella tiden det funkar rätt bra nu :). Får jag inte mat så blir jag GALEN det är helt sant det går inte att prata med mig jag bara brinner av ilska verkligen. Det måste jag lära mig att det inte får heller!

Joachim, Mamma, Syster & Moa allt för mig !

ledsen - ilska - besvikelse


Kommentarer
sofieblom, one in a million :]

oj nu hade jag redan hunnit skriva om emmaoch alex ^^

2009-11-29 @ 19:05:23
URL: http://chaarmigast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0