24 november 2009 tisdag

Hemma idag med, men känns som om livet är skit bara. Jag är otrevlig mot mamma och jocke i stort set hela tiden :(, jag menar inget men det blir så när jag tänker på allt annat och inte på hur jag prata till dom :(. Jag måste träna på det att inte ta ut allt på dom. Jag älskar ju dom mest av allt!
Jocke börjar 12 idag så han är hemma en han tar bussen som går 11 så om en halvtime får se vad jag ska göra då. Blir nog att gå ut med hunden min! Sen laga någon lunch tror jag men vad vet jag inte en (?) det får jag se då när jag öppnar kylen.



Kommentarer
jennifer gräll

sv: ingen fara :)

2009-11-24 @ 21:29:31
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0