19 november 2009 torsdag

Har inte vartit på praktiken på hela veckan känner mig dålig och värdelös men det ska bli ändringar på engång, det tyckte min psykolog. Jag var där idag och prata och sa hur jag kännde mig det vart riktigt skönt verkligen det lättade för mig. Jag börjar skämas över hur jag är nu igen tycker att det är jobbigt att jag inte kan åka buss och sont. Men det är bara träna och träna! Va till skolan idag det gick bra har ochså vartit barnvakt åt Mois :). Pontus kom ochså så vi prata om allt trevligt det med. i morgon äre skola ochså hoppas det går bra,
det är ju som sakt rätt tungt för mig, har börja fått ont precis över allt på mig igen grymt jobbigt :( vaknar till och med av att jag har ont nu :( usch hoppas det blir bättre med min inbilnig ont i kropen.
Jockes syster kommer ochså i morgon och äter med oss :) trevligt, hon ska ju flytta till göteborg på jul lovet, tråkigt tycker jag fast jag inte träffar henne så mycket, men hon har inte heller vartit hemma nu på sistone men i morgon kommer hon hem till oss och äter :) riktigt trevligt och roligt, vi får prata av oss om allt tillsammans hoppas på en dunder dag / kväll i morgon verkligen :). Kanske kommer kort på det ochså ;) det vet man aldrig.

caroline älskar sin joachim mest av allt ! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0