12 november 2009 torsdag

Idag så var det ju möte i skolan så var där halv 9 i morse det gick bra, sen trode jag att jag gick i skolan efter mötet men inte det inte är ledig i morgon med. Skönt då hinner jag bli helt frisk med :)
Boland har öppethus idag så får inte träffa min älskling förns ikväll när han kommer hem :( saknar har jätte mycket idag vet inte varför vill vara med han hela tiden idag men det går ju inte.
Annars idag ska jag inte gör något speciellt sitta vid datan, plocka lite här hemma har ju byt rum med mamma så jocke och jag fick störe en så länge, längtar så otroligt mycket tills övervånigen är klar, har planer att inreda och göra fint där uppe :) men man brukar ju säga den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) så det är vell bara att vänta då.

Jag mår inte så bra i kropen, och att jag är lite halv sjuk gör ju inte saken bättre heller. Hoppas det går över snart bara så jobbigt att vara seg man orkar ingenting. Man blir helt slut att göra något!

Ska iallafall gå på lillauven nästa år med SKÖNT säger jag bara :).
det går jätte bra i alla ämnen i skolan :) har bara matte, svenska och engelska! Men det är ju endå dom ämnena som jag haft som jobbigast med och det känns som om jag börjar komma i gång med allt det nu :). Jag har aldrig känns så någon gång.

jag älskar min joachim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0