9 maj 2009 lördag

Sitter hos pappa och dom är barn vakt åt mina gullungar :), Jocke, Sikkan och Grek är här med men Sikkan och Jocke är i björklinge just nu och köper cigg. Och Grek och Tilda kollar på robinson som jag hatar :P hehe, Axel är med en kompis ute och leker.

Du ska inte känna dig bortglöm du kommer aldrig att vara det för mig, vist du kanske känner dig så men du är inte det i min värd, då är du min allra bästa vän. Vi har ju alltid så kul tillsammans, bara för att jag inte skriver om dig betyder det inte att du inte betyder något för mig, för inerst inne vet du att du betyder exstremt mycket för mig. Vi har kännt varandra väldigt länge och stöttat varandra när det vart svårt eller när det varit något. Vi ska alltid hjälpa varandra om det är något på tok. Allt för varandra som vi alltid sakt?
Jag älskar dig Jenny Tuvesson bästa vän! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0