8 maj 2009 fredag

Jag sitter i min soffa i mitt rum Jocke och resten av alla sitter ute i vardagsrumet och kollar på någon film, och jag kännde för att skriva lite i min blogg nu i min ensamhet :) det är skönt att sitta själv och tänka och skriva. Jag tror jag har feber just nu ochså :( jag vet att jag är grymt grinig och bara almänt jobbigt, men jag orkar inte med allt känner mig ju helst seg i kropen verkligen usch :(. I morgon ska Jocke och jag vara banr vakt åt mina halv syskon mysigt :) men jag ville inte vara sjuk :( men det är som det är, hoppas det blir mysigt :). Skolan går sådär för mig just nu, är less på skolan bara vill bara ligga i sängen och sova, Medecinen gör så jag blir helt slut i kropen och inte orkar något och så blir man lite halv sjuk på det, så min krop är helt sänkt just nu :( grymt jobbigt verkligen. Syster min har flytta och det är skit tomt men endå så saknar jag inte henne lika mycket som jag trodde att jag skulle göra ;) hihi kanske lite taskigt men jag vet ju att hon finns när jag behöver prata med henne om saker och ting och jag gör henne alltid. Hon är ju min bästa storasyster och jag älskar henne mer en allt annar på jorden ju! Min mamma är den bästa måste jag få med i det hära med :).

Jag är verkligen kär då menar jag ochså KÄR ;$ det är så mysigt på ett vis,
jag älskar min egna Joachim så otroligt mycket <3
 du gör mig lycklig&glad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0