7 maj 2009 torsdag

Skulle ha åkt till min psykolog idag men jag kännde att jag mår bra och att jag inte behvöde prata men det tyckte inte hon ;) hihi. Så jag ska börja gå och prata där varenda torsdag det kommer nog bli bra :) tror jag.
Jag kunde inte sova igår jag somna 4 typ:( Jocke sov som en stok brövid mig ;) söt som han är när han sover ;) hihi, När jag öppnar ögonen ser jag att Jimmie sitter där :O jag fråga vad han gjorde här då sa han att han glömde sin telifon igår och att han inte orka gå i skolan :P haha. Sen gick han ut och satte sig vid datan och Jocke och jag vände oss om och somna om igen:) skönt vakna vid 10 halv 11. Men idag känns det som om det inte är någon bra dag :/ bara trött och ont i kropen :( förkyld och jävligt. I morgon blir det skolan halv 10 till 11 hoppas det går bra!

Min Joachim är den vackraste!
Jag saknar min bästa vän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0