4 maj 2009 måndag

Jag mår bra :) har nog inte mått såhära bra på jag vet inte när? :) Det är Joachim som gör så jag mår så bra, han gör mig glad och lycklig. Min kärlek verkligen :) du är bra på det du kan och du kan allt enligt mig ;). Jag saknar dig varenda sikund jag är utan dig som just nu när du är hos din Pappa. Och vi får lida utan varandra :O hihi men snart får vi träffa varandra igen :D du skulle bara skriva på något papper ju :) sen ska du komma och pussas med mig igen. Fast vi avrt med varandra typ sådär :P sen vi vart tillsammans så hatar jag att vara utan dig. Jag förstår inte att man kan vara så galen i en människa hihi är det så man ser att man är kär? :D Jag tror det ja, men jag är iallafall tok kär i min älskade Joachim :). Jag vet att mina vänner könner sig utan stött från mig det har jag hört att ni säger men ni får faktist ta och höra av er med, jag hör av mig rätt ofta tycker jag men nöjer ni er inte med det nej då vet jag inte vad jag ska göra? Mer en att ni får ringa och skicka hur mycket sms ni vill :) jag blir alltid lika glad när ni hör av er. Bara för att jag har Joachim betyder det inte att jag inte har någon annan, alla vänner betyder fortfarande lika mycket för mig glöm aldrig det :). När man blir tillsammans med någon vill man ju mer en järna vara med den person hela tiden ungefär det vet dom så har vart kära på riktigt :). Jag äter medeci mot depprisjon nu trode jag skulle få medecin mot ADHD men det ska jag få senare kanske i livet :P fört så börjar jag med den hära medecin tar den en gång om dagen och jag känner mig faktist lite bättre av den :) känner mig inte svag eller ledsen eller nere :) har vart otroligt trött dom senaste dagarna men det börjar gå över :) tror det är min medecin som har ställt om kroppen, men nu så börjar jag må bra :) så otroligt skönt. Går och pratar med en som hjälper mig i livet en "psykolog" eller vad man ska kalla henne :) hon är iallafall jätte snäll och bra. Och sen får jag gå och prata med någon annan ochså som jag fick medecinen av så jag mår bra va den och inte mår dåligt och så :) dom undersöker mig och så :) men jag tycker det är undebart att jag får så mycket hjälp nu :D jag är den LYCKLIGASTE känns det som :). Jag älskar livet just nu.

jag älskar min Joachim jätte mycket :) <3



Kommentarer
Jennifer

Va kul att höra att du mår bra :)<3

2009-05-04 @ 21:49:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0