25 maj 2009 måndag

Jag tycker allt är dåligt vet inte varför? Men jag är såhära och jag hatar mig när jag tänker som jag gör :( hoppas det går över. Jag blir hemma hela dagen i morgon för min krop orkar ingenting :( den säger i mot hella tiden. Har grymt on i magen mår illa ont i huvudet :( ont över allt. Jag hatar att ha såhära :( undra om det är medecinen som gör att jag mår som jag gör? :( Jenny bästa vän fyller år på onsdag ska dig om jag orkar träffa folk får hoppas på det bara, för jag vill fira hennes dag :) för den ska bli den bästa för henne hon betyder så grymt mycket för mig.

Jag saknar min pappa grymt mycket :( tänker mycker på det med, kanske är därför jag ochså är så nere och ont över allt. Ska nog ta en sväng för bi där i morgon kanske till och med sover där? Det får vi se i morgon hur jag mår ju. Just nu vill jag gräva ner mig i en grav långt ner och komma upp när jag mår bra.

Jocke, Sikkan och klimpen sitter vid den andra datan och spelar poker och lyssnar på musik och jag sitter på golvet för mig själv bäst så idag känns det som. Dagen har inte vart på toppen idag heller :( vart nere mycket nästan hela tiden :( det är inte bra. Jag måste faktist bättra mig ja det måste jag grymt mycket.

Du gör mig otroligt glad och lycklig, du är den bästa du får mig att le när jag inte vill det. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Joachim <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0