22 maj 2009 fredag

Moa vakna halv 8 och då vakna jag med :o vkna av att hon skrek för hon var hungrig och nu kan jag inte somna om :o usch. Och jocke tror jag har somna efter Lisebergs resan ;) som jag trode haha, skicka sms till han när jag vakna men fick inge svar då tänkte jag han har somna han som sa att han inte skulle sova hihi ;). Syrran är på sjukan en har inte hört något en om henne tycker att mamma borde ringa snart och säga hur det är med henne.

Undra vad man ska göra idag då? :)
Ska iallafall träffa älsklingen det är en sak som är säker saknar han så jävla mycket !!!!!! <3


Kommentarer
joachim LP

du jag sa att jag skulle vara vaken under lisebergstresan, natten tillbaks till bjk och det var jag :P

2009-05-22 @ 19:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0