12 maj 2009 tisdag

Som sakt jag kämpar mig i livet framot och bara enu mera framot, det går sakta med säkert framot. Och ibland har jag dagar som jag bara vill försvinna och tycker allt är värdelöst och idag äre en son dag. Har inte haft en son hära dag på jätte länge ju jag hatar att ha det, men för att försöka få bort sona dagar måste jag klä mig snyggt och försöka ha ett leende men idag i skolan gick det fan inte. Jag gick hem tidigare jag palla inte sitta här och bara tänka på allt skit, slutar 2 men gick 20 minuter tidgare. Och det sämsta är att ingen förstår mig bara jag själv och jag hatar det :( då blir jag arg och ledsen och då blir det enu värre. VARFÖR ?????? Jag vill vara som alla andra och inte äta en massa medecinen för att må bra, det är ju nå stora fel på mig inerst inne faktist det vet ju jag! Jag har en undebar mamma och en undebar syster, jag vet att jag skrek åt dig idag mamma men jag orkar inte prata med någon idag :( vill helst bara vara för mig själv och tänka och bara vara. Jag grinar iallafall inte :) jag brukar annars grina jätte mycket men inte det, det är skönt :) men dagen är ju inte slut en :/ hoppas det blir bättre under kvällen. Min syster undra ochså om jag ville simma med henne idag nej det vill jag inte, vill bara vara i mitt rum och bara vara.
Jag förstår inte heller varför kompisar bara sviker mig? :( det gör så ont i mig, usch ja verkligen ont :( hatar det verkligen! JAG SAKNAR ER!



Kommentarer
pontus

skulle aldrig svika dig, det vet du mycket väl! det är bara säga till om du vill prata kommer alltid ställa upp. du är nästan som min riktiga lillasyster och jag mår bra av att vara med dig och din familj det vet du.

2009-05-12 @ 15:43:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0